Friday, October 09, 2009

我與PIXAR



某日上网上上下,搵到PIXAR嘅网站去。哈,^_^,好得意。呢度睇睇,個度睇睇,後來先發覺,佢出嘅動畫中除咗《Toy Story 2》同《Ratatouille》之外,我全部都睇過。原來,不知不覺佢陪伴我已經有咁多日子。《Toy Story》、《A Bug's Life》、《Monster, Inc. 》、《Finding Nemo》、《The Incredibles》、《Cars》、《Wall·E》、《Up》無一部我係唔鐘意嘅。

其實,講返來,我覺得自己幾好笑一下。

以前細細個嘅時候,懶成熟。小學嘅時候,《Toy Story》出嚟,淨係知佢係卡通片。應該係晚叔開帶比細路睇。咁啱我係度,就眇幾下。啾,細路仔娛樂,有麼好睇。結果,我就繼續睇咗啦。





PIXAR都間中有出一啲作品,但係我都冇留意。後來,再大啲,到中學啦,諗嘢唔同咗。但係都冇睇卡通片。先係《Monster, Inc.》比我暖身,開始接受,然後直到有一次拍拖去睇《Finding Nemo》。驚艷,突然間覺得,比較起來,啲3D動畫總個整!點解可以做倒咁逼真?!故事好,角色好,啲技術總個好。感動的故事,而且裡面嘅氣氛同環境settings唔係真人戲可以做得到架。而且,我又覺得好多誇張搞笑的場面只可以通過動畫來表達。哇,好犀利啊~自此以後,我就場場都捧PIXAR。更重要嘅係,PIXAR咪試過令人失望,佢每一套動畫都咁吸引我,感動我,令我開心(當然,有兩部總沒睇,不過,我敢拍硬心口講肯定唔會差!)。雖然好多時候,大家可能會攞佢嚟同Dreamworks 比較,但係,講真啦,除咗第一部《Shrek》之外,比到我驚喜之外(亦係呢部片令Dreamworks 成為PIXAR勁敵嘅開始),其它嘅……當然,亦有帶比我歡樂,但係印象一啲都唔深刻。最憎嘅係啲商業佬諗法,出咗第一集,好賣座,追加第二集。我唔係話第一集好賣就拍第二集唔得。但係,大佬,比啲誠意嚟咧。短短幾年猛出,啱啱睇到好似明年又出第4集啦。Okok,其實時間唔係問題,如果係好作品又可以系短時間裡面出嚟,咁簡直甘拜下風啦。但係唔係喎,啲故事越來越亂,越睇越冇趣,我諗第4集都要認真考慮要唔要捧場。不過,我都唔會否認,Dreamworks 啲動畫亦都帶比我開心,但係,如果你要我揀,我都係會講:“PIXAR 啲水準唔一樣嘅咯。每套片都係精心製作,哂好多心機同心思係上邊。”講啲老套嘅說話喇,Dreamworks就係比你笑餐飽,PIXAR就係比你笑之余總覺得好有意思同意義嘅一部動畫啊。再嚟,就係套用小新一句話:“PIXAR每次做的角色都好特別,沒有人做過,而且好有自己的characteristics。”冇錯!就係一直創新,唔會將自己綁死系一個地方。(講到呢度,我要有些少慚愧咁講之前睇《UP》嘅預告片嘅時候,我唔係咁感興趣架。個預告片比唔到我創新,所以標住PIXAR個牌,我都唔知入不入場睇。後來睇過啲朋友話唔錯,我先去睇。嗚~PIXAR,我知錯喇,你永遠都係我心目中嘅No. 1!我睇戲睇睇下,就做完喇,可想而知我幾咁投入。所以,PIXAR再一次咁話我知,哋係做足功夫架!)






開始覺得PIXAR 啲動畫好睇之後,我就去搵以前冇睇過幾《Toy Story》。朋友,雖然呢部卡通片已經有超過10年歷史,我個陣睇總係睇得津津有味啊!兩個字,佩服!故事特別又搞笑,以當時嘅技術嚟講,簡直冇得彈。後來,再睇多一次《Monster Inc.》。噢,個小囡囡得意到~而且個故仔總超有創意,咁都比佢諗到。雖然係重睇,但係一樣覺得咁好睇。最記得第一拜睇嘅時候個場啲怪獸發現有人嘅毛髮,竟然出動到全副安全部隊嚟消毒,笑到我肚痛。




PIXAR真係好犀利。我衷心希望佢可以做多50年()!屹立不倒,不斷創新,帶比大家更多歡樂與啓示。支持你呀,PIXAR!

No comments:

Post a Comment